Back to all reports

Det burde holde med 1 henvendelse for å få bytta ei lyspære i dagens samfunn. Vi er tross alt i 2011!

Reported in the Gatelys category by Stig Arild Tørum at 06:54, tor. 28 juli 2011

Sent to Meråker and Statens vegvesen 1 minute later

Nå har Dere hatt snart 3 år på å bytte ei lyspære, og ennå har Dere ikke klart å gjøre det!
Saken det gjelder : Jeg tok kontakt med Nte om at lys pæra ved nustad bru ( i nærheten av Myrmoen gård) hadde gått, fikk spørsmål om det var mitt lyspungt det er d ikke så da måtte jeg ta kontakt med kommunen sa de. Som regel er energi verkene veldig positive når noen sier fra om slikt men ikke Nte.
Første gang jeg tok kontakt med Dere var personlig oppmøte i respesjonen i kommune huset, de skulle varsle Dere. intet hente, ringte da inn å snakket med en på Deres kontor som varslet vedkommende som hadde med det å gjøre. intet hente. tok da persolig oppmøte ved Deres kontor snakket med en dame. Nå er det gått 1 år siden siste oppmøte. Må si denne saken tar ikke bare kaka, men hele bakeriet.

RSS feed of updates to this problem Receive email when updates are left on this problem.

Updates

  • Hei. Vi i FiksGataMi ble tipset om at denne saken ikke er i tråd med retningslinjene fro bruk av tjenesten, så jeg tok en titt.

    Vil gjerne få minne om følgende punkter som sto oppført på skjemaet som ble brukt for å rapportere inn problemet via FiksGataMi:

    * Vær høflig, poengtert og kortfattet.

    * Ikke vær ufin - å kjefte på din administrasjon skader verdien av tjenesten for alle brukerne.

    Begge punktene er viktige å følge for å opprettholde verdien av FiksGataMi-tjenesten for alle brukerne.

    Posted by Petter Reinholdtsen at 09:42, tor. 28 juli 2011

  • Lyspæra på brua virker ikke lenger, vær vennlig å bytt den.

    Posted by Stig Arild Tørum at 11:36, lør. 6 august 2011

  • Still open, via questionnaire, 08:59, tor. 25 august 2011

  • Still open, via questionnaire, 21:20, tir. 27 september 2011

  • Litt moro å se hvor lang tid det vil ta før Meråker kommune får Nte til og utføre jobben. Flott at det ligger offentlig.Denne saken sier mye om kommunen og efektivitet

    Posted by Stig Arild Tørum at 21:20, tir. 27 september 2011

  • Still open, via questionnaire, 21:45, tir. 25 oktober 2011

  • Still open, via questionnaire, 09:36, ons. 23 november 2011

  • Still open, via questionnaire, 11:00, ons. 21 desember 2011

  • det rette navnet er nesvol bru og det er eneste henge bru som går over stjørdals elva her i meråker. har også tatt kontakt med ordføreren i kommunen på fb om saken 2 ganger

    Posted by Stig Arild Tørum at 11:00, ons. 21 desember 2011

  • Still open, via questionnaire, 13:47, ons. 18 januar 2012

  • Still open, via questionnaire, 15:41, tor. 16 februar 2012

  • Ordfører i kommunen har fått 2 skriftlige meldinger om problemet og en muntlig. Stede er Nesvoll bru og ikke nustad.

    Posted by Stig Arild Tørum at 15:41, tor. 16 februar 2012

  • Tok kontakt med merakerposten.no nettopp nå, blir artig å se hva de gjør. Dette er en avis som kommer ut i Meråker og tar for seg saker i bygda.

    Posted by Stig Arild Tørum at 16:05, tor. 16 februar 2012

  • Still open, via questionnaire, 18:03, tor. 15 mars 2012

  • Still open, via questionnaire, 21:17, tor. 12 april 2012

  • Still open, via questionnaire, 22:18, tor. 10 mai 2012

  • Still open, via questionnaire, 20:08, fre. 8 juni 2012

  • Still open, via questionnaire, 21:12, fre. 6 juli 2012

  • Jeg regner 99,99% mulighet for at leder i teknisk etat i Meråker kommune, Arild Moen ikke har bestilt bytte av lyspæra til Nte.

    Posted by Stig Arild Tørum at 21:12, fre. 6 juli 2012

  • Still open, via questionnaire, 22:25, søn. 5 august 2012

  • Det er fortsatt ikke byttet lyspære!

    Posted by stig arild tørum at 08:41, tir. 6 november 2012

  • Næmen nå er det lys i lampa. Det er jo helt utrolig men sant at det bare tok litt over 4 år og bytte den. Dette må feires. Stor takk til Stjørdalsblad og Arild Moen.

    State changed to: Løst

    Posted by stig arild tørum at 18:18, tir. 13 november 2012

Provide an update

Please note that updates are not sent to the council. Your information will only be used in accordance with our privacy policy

Next: Tell us about you

or No personal details will be stored, and you will not receive updates about this report.

Your update

Tell us about you

Do you have a FiksGataMi password?