Back to all reports

Farlig skolevei

Reported in the Fortau/gangstier category by Roy Harald Pettersen at 11:18, fre. 11 november 2011 ; (there is no pin shown as the user did not use the map)

Sent to Fauske and Statens vegvesen region nord 2 minutes later

Dette er et problem som tidligere har vært tatt opp med ansvarlige myndigheter. Og problemmet er kryssing av Fv 830 for skoleelever som bor i lillnesveien og som må krysse/ gå langs Fv 830 for å komme til buss stopp. Dette må skje uten at barna har et gangfelt overveien, samt at barna må gå i veibane for å komme til en slags sti til buss stoppet. i tilleg er det dårlig med gatelys, samt uoversiktlig med tanke på trafikken. må krysse veien på en kort strekke i mellom to svinger og hvor farten på 50 km/h overholdes.

RSS feed of updates to this problem Receive email when updates are left on this problem.

Updates

  • Still open, via questionnaire, 11:57, fre. 9 desember 2011

  • Fikk beskjed om at saken er mottatt av vegvesnet, men ikke hørt noe mer siden.

    Posted by Roy Harald Pettersen at 11:57, fre. 9 desember 2011

  • Still open, via questionnaire, 21:00, fre. 6 januar 2012

  • Saken er sendt plan avd hos vegvesnet.

    Posted by Roy Harald Pettersen at 21:00, fre. 6 januar 2012

  • Still open, via questionnaire, 12:11, lør. 4 februar 2012

  • Still open, via questionnaire, 17:11, lør. 3 mars 2012

  • Still open, via questionnaire, 12:10, man. 2 april 2012

  • Still open, via questionnaire, 11:05, ons. 2 mai 2012

  • Still open, via questionnaire, 12:53, ons. 30 mai 2012

  • Still open, via questionnaire, 11:57, tor. 28 juni 2012

  • Fortsatt ikke ordnet

    Posted by Roy Harald Pettersen at 11:58, tor. 28 juni 2012

Provide an update

Please note that updates are not sent to the council. Your information will only be used in accordance with our privacy policy

Next: Tell us about you

or No personal details will be stored, and you will not receive updates about this report.

Your update

Tell us about you

Do you have a FiksGataMi password?